Güzel Havlu Kenarı

Güzel Havlu Kenarı Örnekleri
Tış işi havlu kenarı turkuaz floş iple örülüp, çiçeklerin kenarlarına beyazla sık iğne yapılmış. Daha sonrada çiçeklerin ortalarına beyaz küçük çiçekler eklenmiş. Beyaz kurdele geçirip daha bir ağır duramasını sağlamışlar.
Bu bir havlu kenarı ama çok güzel pike, nevresim ve hatta mutfak takımına uygulanabilecek kadar da ilginç bir dantel. Piko desenini lale seçtim, www.pikolar.blogspot.com  İğne oyası ve Mekik İşini herkes bilmez ama  tğ işine eli yatkındır hanımlarımızın. İlla tutmuşlar, illa bir şeyler yapmaya çalışmışlardır.
El sanatlarını geliştirmek ve güzelleştirmek çok önemli. Neden ressama üzerinde 3 - 5 ay çalıştığı resmi için, ne gereği var denmiyor da bizlere deniyor dersiniz. Biz el sanatları yapmıyormuyuz, yoksa bu bir sanat değil mi?

10 yorum:

  1. htttp://belguzarannne.blogspot.com16 Mart 2010 08:00

    merhaba ellerıne sağlık çok şık pıkeler kulanacak kardeşımız ıyı gunlerde kullansın

    YanıtlaSil
  2. çook değişik ve ilginç model pikosuyla da uyumu harika eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. bunu daha önce niye görmemisim :) tsklr ellerinenize saglik

    YanıtlaSil
  4. Sevda cım, el işlerine meraklı olman ne güzel :)

    YanıtlaSil
  5. lindos bordados
    oyasi
    explicar
    felicitaciones

    YanıtlaSil
  6. hepzi ğüzel olmuş fakat size nasıl ulaşa bilirim fiatları hakkın da bilgi verir misiniz teşeküürler ben sultan beyliğin de oturuyorum

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Bana 1001maharet@gmail.com adresimden ulaşabilirsiniz. Yada sorunuzu buradan sorup, benim size ulaşmam için mail adresinizi bırakabilirsiniz.

    sorunuz yayınlanmayacaktır...

    hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzel havlu kenarları..

    YanıtlaSil
  9. Çok Güzel Olmuş Gerçekden Çok bAŞARILI tEBRİK eDİYORUM

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails