Gelinlik Gibi, Dantelli Yatak Örtüsü

Google Reklamları

Japon Yatakları İçin Atma Yatak Örtüsü
Beyaz !!! Saflığın simgesi, gelinlikler de bu yüzden beyaz her halde... Japon tarzı yatak odası takımı için tasarlandı. Ben bakmaya kıyamıyorum. Siz de bakın bakalım haksızmıyım :)
 Şanzelize kumaşın ortasına danteli gümüş rengi piko ipiyle sardım. Dantel 150 x 182 cm olduğu için üst taraf güzel dursun diye kenarlarına iki piko deseni yaptım. Biri dantelin kenarına diğerini yatağın üç köşesine, yatak örtüsünün alt tarafına da 8 cm den tekrar piko deseni giderek yaptım.

Astarına tekrar köşe döndüm. üst tarafa bant gibi yaptığım piko deseni arasına aynı aralıklarla kare janjanlı süslerle (boncuk mu denir bilmem) süsledim. Her bir parçasıyla şahane bir takım oldu.

5 yorum:

  1. çook şahane yaaa... bende istiyorum ama nasıl olacak :)kim örecek

    YanıtlaSil
  2. Havva örer Ayşecim, sen ördürmek iste, işini de biliyorsun.

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş ellerine sağlık bende bu işlerle uğraşıyorum dantel yuvarlak masayı nasıl değerlendireyim kızımın çeyizine yapacağım fikir verebilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. gelin gibi çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Harika çok beğendim...ellerine sağlık hepsi bir birinden güzeller

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails