Damat Bohçasına Nevresim Takımı

2010 Model Damat Bohçasına Nevresim Takımı
Takımda kullandığım ikili piko deseni kombinasyonu benim 2010 yılı favori modelim.  Yumuşak hatlar, değişik modeller bu sene sıklıkla kullanılavak gibi...
Henüz yastıklarını bitirebildiğim mürdüm rengi nevresim takımı... Dantel mürdüm, zemin yine mürdüm rengi akfil ve renklendirmesi de beyaz akfil kumaştan çalıştım. Danteli Türkan abla oğlu için örmüş.  "Damadın çeyizi olur mu?" diyebilirsiniz. Olur tabi!!! Bu damadın iki nevresimi iki de pikesi olacak inşAllah. Mutlu hemşire şanslı bir gelin, kayınvalidesi değerli bir insan. Allah mesut etsin...
Değişik nevresim takımlarını da www.pikolar.blogspot.com adresimden bulabilirsiniz. Bu takımı beğendim, bende istiyorum diyorsanız, mail atabilirsiniz...

2 yorum:

  1. Harika olmuş gerçekten... ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim İnci Duru. Bende senin takılarına hayranım :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails