Böyle Bir Yatak Odası Danteli Gördünüz mü???

Yatak Odası Dantel Takımı Örnekleri
Çok mu iddalı oldu bilmiyorum ama benden böyle birşey yapmam istenince, çok heyecanlandım. Fikri çok beğendim daha önce ne gördüm ne de duydum böyle birşeyi.  Umarım sizlerde beğenir örmek istersiniz. 
Böyle bir takımı kim olsa beğenir diyor gören... Aslında bunlar yatak örtüsünün eksik kalan parçaları, ama el değişikliği olduğu için ekleyince bombe yaptı, biz de çıkarttık. Aysel abla acayip pratik zekalı düşünmüş bunlardan ne olur diye, taktir edersiniz ki böyle bir motifin kenarına birşey uydurmak çok zor. Eğreti oluyor, dantelle bütünleşmiyor. O da yatak örtüsüne kullandığım şanzelize kumaştan dantellerinin kenarlarına da yapmamı istedi. Danteli kumaşa zigzagla geçtikten sonra 4cm köşe çevirip kenarlarının zigzagların altına gelmesini sağladım. Kenar dikişinden sonra da danteli kumaşa bütün katlarıyla birlikte sardım. Piko desenini de gidince orataya böyle bir güzellik çıktı. Biz yatak odasına yaptım ama siz salon takımı olarakda yapabilirsiniz.

2 yorum:

  1. çok güzel yeni moda yapmışsın...

    YanıtlaSil
  2. danteli böyle uygulama fikri hoşuma gitti çok hoş olmuş

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails