2010 Dantel Örnekleri

Yeni Model Havlu Kenarı Örnekleri
İnanılmaz güzel bir örnek. Kızımız çeyizini özel şeyleri beğenip alarak tamamlıyor. Havluları o kadar özel ki... Sade havluların dantellerini yaptırması, değişik havluları ve bir de pikosu bir servet değerinde:)  
Bu da yakından çekilmiş hali.. Olur da işi bilenler olur yararlansınlar :)

Ben bu örneği yorumsuz yayınlıyorum. Büyük ihtimal iğne oyası. Anlayabilene aşkolsun :) Güneşe benzediği için, pikosunu sade yapmak istedim ki orjinalliği bozulmasın. Bu kadar güzel bir örnek daha önce hiç görmemiştim. Hayran kaldım. Siteye eklediğim resimleri düzenlerken Paint Net   programını kullanıyorum. Resimleri nerdeyse 1/4 ölçekte küçültüyorum.
Bu örneğin yapılışını bulabilirsem sitemde anlatacagım.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık...
    hülya abla zaten o güneş danteli toplu iğnelerle halkası üzerinde yapılıyor

    YanıtlaSil
  2. Ayşe cim sen işin ehlisin, böyle bir şeyi daha önce hiç görmemiştim, çoook beğendim. Zevkine diyecek yok zaten, senin beğenğini ben de beğenirim bilirsin :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails