2010 Havlu Kenarları

İğne Oyası Havlu Kenarları
Yine yeni bir model daha. Küçük çiçekler ne kadar da hoş değil mi? Bu çeyizi yaparken rahatlıkla yeni şeyler deneyebiliyorum. Zat-ı muhterem yeni ve farklı şeylere bayılır.
Banyoların süsü olan havlularımız, temizliğimizi, titizliğimizi ve inceliğimizi gösterir gibi özenle hazırlanıyor.
www.pikolar.blogspot.com adresimden daha farklı bir çok havlu kenar örnekleri bulabilirsiniz. Pikosunu gerçekten çok farklı çok enteresan şekilde yaptım.
Yakından görüntüsü işin erbabları için. Yayımladığım modellerden yapan varsa, bu görüntüler yararlı oluyor mu bilmek isterim :)

7 yorum:

  1. hayırlı geceler arkadaşım güzel bir haftasonuna uyanman dileğimle http://mineakbas.blogcu.com

    YanıtlaSil
  2. Havlu kenarı çok güzel olmuş çok beyendim ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Aymuzese cim, keşke ben yapsaydım. Ben danteli havluya sarıp sonra da pikoyla süslüyorum.

    YanıtlaSil
  4. çook güzel olmuş hülya ablacım ... ellerine sağlık iyiki benim:)

    YanıtlaSil
  5. siz cok sacma bi is yapiyorsunuz kos koca siteye bitane örnek koymak marifet deyil bununla idare et türkcem git

    YanıtlaSil
  6. Yazman git okuman hiç yok sanırım. 600 den faazla örnek var sitede. Bunlarla idare et :)

    YanıtlaSil
  7. örnekleriniz güzel ama uzak kalıyor çıkartamıyoruz daha yakın gösterim olursa memnun oluruz

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails