Delik İşli Etekten Bohça

Hani annelerimiz zamanında karyolalar vardı, demirden olurdu ve altına da sepet konurdu :) Şimdi bazalara yaptığımız fırfırların bir çeşidi eteklerdi. İşte bu etek te ne zamandan kaldı kimbilir. Beş parça delik işi var,  ne yapalım diye karar veremedik o yüzden yastık takımları yaparsak diye diğer dördüne ellemedim, birinden bohça yaptım. Öğretmen hanım altı kesiklerden hoşlanmaz. Ben de hem kumaşların renk tonu belli olmasın, hemde şık olsun diye böyle bir renklendirme yaptım. Delik işinin sadeliğini bozmamak içim piko deseni yapmadım. Çook güzel değerlendirdik diye düşünüyorum...

3 yorum:

  1. çooook güzel olmuş ellerine sağlık diğerlerinide bohça yapabilirbsin hatta bohçalardan biri altı boş ve 2 sini tamamen beyaz 1 i yeşil biri lila olabilir.. gerçekten çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel olmuş ellerine sağlık.
    müsait olunca beni arar mısın ...

    YanıtlaSil
  3. bence sade beyazla altı boş kalacak şekilde pikolanırsa diğerleri daha güzel olur

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails