Turkuaz Çarşaf ve Yastıkları

Bu aralar çok yorulduğumdan mıdır nedir, bir tuaf oldum. Misafirlerimden sonra yayınlamayı planlamıştım ama pikesinide bitireyim istedim, hoş o da bitmedi ya neyse... Pikenin pulları ipi kesiyor desen 3cm ilerlemiyor. Birinin nazarımı değdi nedir? Başıma ağrılar girdi, acayip gerildim. Bende bıraktım yarına bitiririm inşAllah. Pike takımının çarşafı ve yastıkları beyaz patiska kumaştan ve ters renklendirmeli... Çarşafını yine köşe keserek yaptım (köşe çalışmayı seviyorum) ve bandı turkuaz pamuk satenden şekil vererek çalıştım. Ters renklendirmeleri www.pikolar.blogspot.com adresinden inceleyebilirsiniz. Böyle çok güzel oldu bu takımda...

Müstakbel kayınvalide çok şanslı değil mi? 
Yarın pikesinde bir de süpriz yapacağım Allah'ın izniyle pullarla başa çıkabilirsem... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails