Tunus İşi Çocuk Jilesi

Tunus İşi yada tek şiş deniyor. Yapımı çok kolay. Çabuk ilerleyen bir model. İki güne kalmaz bitirilir yani... Büyük kızım jileleri çok sever. Ben böyle şekil verdim siz istediğiniz şekli verebilirsiniz. Kısaca tunus işini anlatmak isterim, umarım anlaşılır olur;
Tek şişle yapmak istediğiniz şeyin ( hırka, kazak, yelek, jile, elbise vs. ) eni kadar rahat zincir çekin. Zincirlerin üstünden ilmekler çıkarıp şişte bırakın. Son ilmeği yaptıktan sonra tığ üstü alıp şişteki ilmeği örün. Tekrar tığ üstü alıp bir sonraki ilmeği örün, örme işlemine böyle devam edin... İleriye doğru giderken ilmekler yapın geri dönerken yaptığınız ilmekleri örün... Bu kadar basit. Kolay gelsinn.

1 yorum:

  1. Merhabalar canim cok güzel olmus giyen güle güle kullansin, yapaninda ellerine saglik.
    Sana örgü hakkinda bir sorum var biliyorsan cevabi bana yazarmisin, "El örgüsünde ön ve arka sıralarda ilmeklerin arka biritlerine sağdan sola batıp, yüz örülerek hazırlanan işin örneğinin adı nedir? 12 harflik olacak. bu benim katildigim bir test sorusu, yardim edersen cok sevinecegim, sevgiler....

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails