Hediyelik Küstüm Yastıklar

Google Reklamları

Dantel havlu kenarı olrak yapılmış. Küstüm yastıklara sarıldı. Değerlendirmek istediğiniz dantellerinize bir fikir olabilir, kumaşı yıpranmış dantel sağlamsa nesela söküp başka birşeyler yapabilirsiniz. Küstüm yastıkların rengi beyaz istendiği için dantelin üstüne mavi renklendirme ve yastık ucunada mavi bant yaptım... Tamda istediği gibi oldu. Ne çeyizi var kızın görenler küçük dilini yutacak galiba... Okumuş kız deyip çeyizi küçümsenirya, el sanatları öğretmeni diye de " eh el sanatları okudu olsun o kadar" diyecekler garibime. Kedi-ciğer hesabı...

2 yorum:

  1. tasarımı güzel olmuş ... beyazla mavi uyumlu olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. yapmayın arkadaşım,böyle giderse benim kızlar evde kalır valla :) ,çeyizimden kalan kanaviçe takımlarım ve böyle etamin seccadelerim var ama şimdi yap desen ıı ııh.Ayy benim kızlar büyüyene kadar inşaallah çeyiz kalkar :))
    Bu arada kızlarınla kurabiye yapma keyfine vardın çok hoş bir duygu değilmi.Benimkiler çok alıştılar misafir gelecek deyince'hadi anne biz kurabiye yapalım' diyolar.Bende gelen misafirlere yiyin valla kızlarım yaptı başınız,dişiniz ağrımaz diyorum :)
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails