Çeyizlik Nevresim Tk. Yastıkları

Dantelde birbirine bakan küçük kuşlar var. Nekadar güzeller değilmi? Renklendirmesini dalgalı, piko deseninide kalp şeklinde yaptım. Sanırım bu takım öğretmen kızımızın son nevresim takımı... Sanırım diyorum çünkü bitti son dediğimde beş takım daha var yazıveriyor, aaa!!! diyorum vallahi. El emeğiyle yapılanların anca benzeri oluyor başkalarında, asla aynısı değil. Ben bile kendi yaptığımın aynını yapamazken birbaşkasının yaptığı işin aynını asla yapamam. Zaten taklit etmeyi sevmem. Hocam bilir.
Bazılarıda "gerek yok bunlara neler neler var diyor", hepsi el emeği göz nuru, bir olurmu hazır takımlarla...

3 yorum:

  1. doğrusu sen benim zevkimin şifresini çözmüşsün ... çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. bende eskiden ne gerek var böyle dantellere derdim hazır var bunlar eskide kaldı derdim ama şimdi anlıyorumki eski zaman dediğimiz yerde herşey daha güzel daha özelmiş eline sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş ziyaretin için teşekkürler seni izlemeye aldım canım tekrar beklerim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails