Dantel Yatak Örtüsü

Dantel boyuna 4 parçadan oluşuyor. Ağ ipinden örülmüş. Örtüyü yaparken, danteli altındaki kumaş ve elyafla birlikte sardım. Aslında sıkı zig zag yapıyorlarmış, ben hepsini sarmayı tercih ettim. Örtünün etekleri pileli olduğu için yastıklarıda pileli oldu. E! hoşta oldu... Kumaşı Şanzelize (Şantuk) . Yumuşak, dokulu ve parlak. Çok güzel bir kumaş. Kız çeyizi ne özenle yapılıyor değilmi. Tahtı hazırlıyor maaşAllah anneler, hatta çok şanşlıysa sabibi kızımız gibi babaanneler. Şahsen ben anneannemin hakkını ödeyemem...
Kıymet bilenlerden olsunlar ve de güzel günlerde kullansınlar inşAllah...

1 yorum:

  1. Bilirsin Hülya abla danteli pek sewmem :)). Benim bile acaip hoşuma gitti. Çok zarif olmuş. Ellerine sağlık gerçekten. kumaşın rengide çok hoş..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails