Besmele-i Şerif Tablo

Çizmeyi ve boyamayı oldum olası çok severim. Evimin duvarınada bu çalışmayı yaptım... Peygamber efendimizin simgesi gül ve besmele-i şerif... Duvarlarım lila, gül de lila güzel düştü yani. Bu çalışmayı siyah ipek, saten yada istediğiniz bir kumaşa yapabilirsiniz. Ben bu çalışmayı ipeğe yapmayı tercih ettim. Kalıp kullanmadan çizdim ama öğrendimki fotokopi seklinde hazır kalıplar da satılıyormuş. Ben gül çizdim ama başka bir çiçek te tercih edebilir yada sade bıralabilirsiniz. Boyada setacolor kullanıyorum. metalik sarının içine sim karıştırıp yaldızlı harfler yaptım. Siyah üstüne sırma çok yakışıyor. Gülünü boyarkende metalik lila boyaya menekşe simler ekledim çok güzel oldular. Özellikle akşam ışıklar açıldığı zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails