Dantel tasarımı

Sizde benim gibi kendi kendinize bişeyler yapmayı seviyorsanız, yeni başladığım dantele bakmanızı öneririm. Çok kolay ilerliyor... Ben bu danteli planlayıp başlamadım. Akşamları makinemin gürültüsü kimseyi rahatsız etmesin hemde elimde iş olsun dedim. Benim gibi çalışmayı yaşam biçimi olarak kabul etmiş hanımlar!! internet sitelerinden değişik modeller araştıranlar, bide kendinizi deneyin... ben neymişim diyeceğiniz şeyler üretebilirsiniz ;)
21 trabzanla başladığım dantele, canımın istediği gibi motifler koydum. Bir yaprak bir çiçek sonrasında ilk yaptığım yaprağın tersini ördüm... Nevresim ve pikelerde dikkat ler renklendirmededir, bu yüzden diğer üçgende böyle bişey yaptım, bunun bir adı varmı bilmiyorum ama amacıma ulaştığımı düşünüyorum. Uçları nevresim takımı yaptığım bir dantelden esinlenerek yaptım. umarım sizde beğenirsiniz. Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails